Michał Adamkiewicz

Nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie, wychowania do życia w rodzinie, wychowawca, tutor

Michał Adamkiewicz

Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie. Swoją działalność na polu edukacji traktuje jak misję. Uważa, że jednym z najważniejszych elementów w pracy z młodzieżą jest dzielenie się swoim doświadczeniem życiowym. Jest zawsze zajęty bo uważa, że praca zapewnia spokój ducha. Cenny czas trwoni na muzykę, politykę, ekonomię. Przedsiębiorca, strzelec sportowy, publicysta.

Dagmara Ćwiertnia-Zańczak

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego.

Dagmara Ćwiertnia-Zańczak

Z zawodu muzyk i anglista, absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim i edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Jej pasja w nauczaniu dzieci trwa już wiele lat. Latem ładuje baterie nad morzem, skąd pochodzi, a zimą szusuje na desce. Znaleźć ją można w doborowym towarzystwie muzyki, książek i pysznego jedzenia.

Kinga Długa

Nauczycielka techniki, wychowawca, tutor

Kinga Długa

Trener kreatywny, grafik, fotograf, ekonomista, handlowiec, urzędnik unijny, matka trzech fantastycznych córek…człowiek spełniony.
Swoją pasję odnajduje w kreatywnej pracy z dziećmi. Jest dla nich inspiracją, wsparciem, podporą. Zaraża optymizmem i sprawia, że czują się w jej towarzystwie swobodnie i bezpiecznie. Słucha i słyszy, fascynuje ją obserwacja, jak się zmieniają, rosną, gdy rośnie ich samoocena i poczucie wartości.
Uważa, że każde dziecko powinno w procesie swojego rozwoju znaleźć instruktora latania, który podaruje mu parę przepięknych skrzydeł i pozwoli pofrunąć…

Sebastian Janowski

Nauczyciel geografii i języka angielskiego, wychowawca, tutor

Sebastian Janowski

Z wykształcenia geograf i anglista, absolwent poznańskiego UAM. Doświadczenie zawodowe zdobywał nie tylko w sektorze edukacyjnym, ale także pracując w branży handlowej i turystycznej. Od wielu lat związany z amerykańskimi letnimi ośrodkami wypoczynkowymi dla dzieci i młodzieży. Z zamiłowania podróżnik, postawił stopę na 5 kontynentach i nadal uważa, że jeszcze wiele do odkrycia. Ciągle szuka nowych wyzwań i ciężko usiedzieć mu w miejscu. Miłośnik motocykli, żeglowania oraz dobrej kuchni, w wolnych chwilach sam chętnie gotuje. Uwielbia aktywnie spędzać czas z rodziną oraz stara się być ojcem „pełną gębą”dla swojej córki.

Ewa Jeleń-Kubalewska

Nauczycielka języka angielskiego

Ewa Jeleń-Kubalewska

Doktor nauk humanistycznych, kulturoznawczyni i od kilku lat nauczycielka angielskiego. Żywy dowód na to, że podróże (i teatr) kształcą. Coraz częściej doświadczając negatywnych skutków systemu nagród i kar masowej edukacji postanowiła zakotwiczyć w Sparku. Wierzy w rodzicielstwo przez zabawę i naukę przez relację. Na zajęciach stara się łączyć pracę intelektualną z ruchem, wychodząc z założenia, że człowiek to jedność psyche i physis. W wolnych chwilach ćwiczy asany i uważność. Prywatnie fanka swojego męża i trzyletniego syna.

Lidia Karmińska

Nauczycielka przyrody i biologii, wychowawca, tutor

Lidia Karmińska

Biolog z zamiłowania, ale oczywiście także z wykształcenia. Kreatywna i trochę pedantyczna. Nieustannie pracuje nad samodoskonaleniem oraz pogłębianiem wiedzy biologicznej. Śmieje się, że jest dobrą duszą o anielskiej cierpliwości. Jej serce skradły szlaki górskie, na których w ciszy i spokoju zachwyca się zaskakującym światem przyrody. W przyszłości zamieszka w drewnianej chatce w Bieszczadach, ewentualnie zgodzi się na namiot. Źródło swojej energii odnalazła w sporcie. Pragnie dzielić się wiedzą z dziećmi, bo to oni jej zdaniem mają najciekawsze, ale i najtrudniejsze pytania, a to właśnie daje jej największą satysfakcję i radość.

Łukasz Korycki

Nauczyciel matematyki i informatyki

Łukasz Korycki

Były instruktor harcerski. Prywatnie mąż i ojciec. Interesuje się teorią gier i sztuczną inteligencją. Zwolennik konektywizmu – wierzy, że dzięki SI uda się jednocześnie spersonalizować i zautomatyzować proces edukacji.

Grzegorz Kotłowski

Nauczyciel języka polskiego

Grzegorz Kotłowski

Dzieli świat na dwie części: 1 to ta, która zna Monty Python’a i 2, która nie zna.  Z „Hamleta” najbardziej zapamiętał: W tym szaleństwie jest metoda. Pracował / pracuje: w szkole podstawowej, gimnazjum, technikum, liceum, prowadzi zajęcia na studiach. Jest egzaminatorem maturalnym. Dlatego wie, że system edukacyjny wymaga zmiany i metody. Może szaleństwa? Ponieważ zbliża się hiszpańska inkwizycja. Drugi wykonywany zawód: operator i montażysta filmowy. Dlatego myśli obrazami. Hiszpańska inkwizycja jest naprawdę groźna. I jest blisko. Prywatnie ojciec trójki dzieci.

Sebastian Kowalik

Nauczyciel wychowania fizycznego

Sebastian Kowalik

Opis w przygotowaniu.

Sviatlana Lukashuk

Nauczycielka języka angielskiego i niemieckiego

Sviatlana Lukashuk

Being a foreign languages teacher with more than ten years’ experience, I am absolutely sure that foreign languages aren’t my job only; they are my passion and my hobby. I am motivated and ambitious and I would like my students to appreciate and understand the importance of foreign languages in our daily lives. With great interest and personal involvement, I’ve always helped my students advance their understanding of English and German languages. I like learning new people and new countries. Besides work, most of my free time is dedicated to my daughter. I’m also interested in cooking and travelling.

Szymon Maćkowiak

Nauczyciel fizyki

Szymon Maćkowiak

Absolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Obecnie zajmuje się przemysłowymi zastosowaniami technik sztucznej inteligencji. Uczy fizyki, bo to właśnie lubi najbardziej i zdaje się, że nie potrafi bez tego żyć. Poza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, uwielbia słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

Sabina Marciniak

Nauczycielka matematyki

Sabina Marciniak

Absolwenta Politechniki Poznańskiej, pasjonatka i nauczycielka matematyki. Posiada również doświadczenie jako nauczyciel przedmiotów zawodowych w dziedzinie elektroniki i mechatroniki. Uważa, że matematyka jako królowa nauk, jest fascynującą dziedziną wiedzy. W Spark Academy chciałaby przekonać uczniów do swojej tezy i sprawić, że z dużym zaciekawieniem będą brali udział w jej zajęciach. Uwielbia zmagać się z wymagającymi i zdolnymi dziećmi, którzy stawiają jej wysoko poprzeczkę. Ceni sobie czas spędzony z rodziną i znajomymi. Od lat miłośniczka gier planszowych i karcianych, która zaraża wszystkich swoją pasją. Uwielbia owoce morza i włoską pizzę.

Ewelina Marszał-Kaczmarek

Nauczycielka języka angielskiego

Ewelina Marszał-Kaczmarek

W wieku 14 lat postanowiła, że będzie nauczycielem. Tak podpowiedziało serce. Od tej pory jej zawodowe ścieżki zawsze zmierzały w stronę pracy w szkole. Doskonale rozumie dzieci i młodzież, ich potrzeby, problemy i postrzeganie świata, a uczenie daje jej ogromną radość. Swoje wykształcenie filologiczne i naturalne predyspozycje do motywowania i wspierania innych wzbogaciła uzyskując certyfikat coacha ICC oraz uczestnicząc w szkoleniach World Coach Institute. Uwielbia się uczyć, doświadczać, odkrywać, spędzać czas z mądrymi i kreatywnymi ludźmi. Czerpie przyjemność z gotowania i jedzenia włoskich dań. Regularnie ćwiczy pilates, dla ciała i dla ducha.

Joanna Paś

Nauczycielka wychowania fizycznego

Joanna Paś

Absolwentka filozofii oraz wychowania fizycznego na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz Sport Performance University of Limerick. Przybyła do nas z Irlandii, gdzie pracowała jako trener personalny, instruktor fitness i nauczyciel pływania. Dużą część życia spędziła grając w siatkówkę, a – gdy brakowało drużyny – pływając. Ostanie trzy lata poświęciła olimpijskiemu podnoszeniu ciężarów…, więc, uwaga: „Ona ma siłę”. Nie znosi nudy i lubi ryzyko. Pragnie połączyć w jedno nauczanie filozofii, języka angielskiego i wychowania fizycznego. Potrafi także prowadzić auto z kierownicą po prawej stronie oraz żonglować. W wolnych chwilach trenuje crossfit, szlifuje angielski, podróżuje oraz wcina przysmaki przygotowywane przez ukochanego męża.

Paulina Postaremczak-Wójtowicz

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Paulina Postaremczak-Wójtowicz

Z wykształcenia nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Uwielbia pracować i rozmawiać z dziećmi, odkrywać w nich to, co najlepsze oraz obserwować ich talenty i mocne strony. Wierzy, że dzieci najbardziej na świecie potrzebują autentyczności i przynależności. Czynnie współpracuje z Pracownią Edukacyjną „Empatia”, gdzie z pasją współtworzy warsztaty z obszaru umiejętności społecznych, uważności oraz inteligencji emocjonalnej. Prywatnie mama dwójki dzieci. W wolnych chwilach oddaje się wszelkiej ekspresji tanecznej, jeździ na rowerze, a od niedawna zagłębia tajniki jogi.

Ewa Raba

Koordynatorka IPC, wychowawca

Ewa Raba

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Od kilku lat pracuje w szkole podstawowej, gdzie poszukuje nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Tak trafiła do Spark Academy. Wierzy, że dzieci są z natury dobre, a ich zdolność uczenia się i kreatywność są dla niej inspiracją. Poszukuje nowych metod i pomysłów na licznych konferencjach edukacyjnych. W wolnych chwilach gotuje, odkrywając kuchnię wegetariańską i ogląda seriale kryminalistyczne. Zawsze marzyła by zostać detektywem. Nie wyobraża sobie życia bez muzyki i swoich dwóch kotów.

Renata Racinowska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i muzyki

Renata Racinowska

Z wykształcenia nauczycielka wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, z natury pasjonatka słów – jak nie czyta, to pisze i odwrotnie. Uważa się za jedną z tych szczęśliwych osób, które swoją pracę mogą nazwać pasją. Podczas pracy w szkole podstawowej nauczyła się wielu rzeczy, a chyba najważniejszą z nich jest ta, że każde dziecko ma w sobie potencjał, by zostać najlepszą wersją samego siebie. Wystarczy dać mu przestrzeń i czas. Od czasu do czasu zrobi na drutach jakiś szalik – dzierganie działa na nią uspokajająco.

Paulina Rezanowicz

Nauczycielka języka angielskiego i historii, wychowawca

Paulina Rezanowicz

Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w szkołach podstawowych w Finlandii oraz Wielkiej Brytanii. Stara się wspierać uczniów w rozwoju, pomaga im odkrywać ich mocne strony oraz motywuje do działania i samodzielnego myślenia. Prywatnie – szczęśliwa żona, mama dwojga dzieci, a także wielbicielka literatury, szczególnie fantastyki, którą nie tylko czyta, ale też tworzy i z sukcesami publikuje.

Katarzyna Rogozińska

Nauczycielka plastyki, techniki oraz zajęć artystycznych

Katarzyna Rogozińska

Posiada ponad 30 lat doświadczenia w nauczaniu, prowadzeniu świetlicy i zarażaniu miłością do sztuki. Wciąż poszukuje nowych wyzwań. Część młodości spędziła na Wyspach Brytyjskich, była także wolontariuszką w Mozambiku, Republice Południowej Afryki i Tanzanii, gdzie pracowała zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Interesuje się przede wszystkim życiem i człowiekiem. Jej własne podróże sprawiły, że zaczęła je również organizować dla innych. Jest pilotem wycieczek po Wielkiej Brytanii i Barcelonie.

Aneta Romanowska

Nauczycielka matematyki

Aneta Romanowska

Z wykształcenia magister inżynier, pedagog, nauczyciel matematyki. Jako wieloletni nauczyciel akademicki i szkolny posiada doświadczenie w pracy z różnymi grupami wiekowymi. Autorka licznych publikacji naukowych. Od kilku lat zajmuje się szkoleniem przyszłych pracowników jednej z korporacji w Poznaniu. Interesuje się projektowaniem oraz architekturą wnętrz i ogrodów. Uwielbia pracę z młodzieżą. Uważa, że szczęśliwym jest ten, kto odkryje jakie ma zdolności i je wykorzysta.

Sylwia Sady

Nauczycielka chemii

Sylwia Sady

Absolwentka studiów na kierunku towaroznawstwo kontynuująca swój rozwój naukowy w obszarze chemii żywności. Nieszablonowa, otwarta i uśmiechnięta. Pełna pasji do ludzi i nauki w nauczaniu ceni sobie partnerskie relacje, współpracę i zaangażowanie. Jej misją jest „zaprzyjaźnić” uczniów z chemią i odkryć przed nimi jej najciekawsze aspekty. Na co dzień uwielbia włoską kuchnię, a nieliczne wolne chwile poświęca na gry planszowe i logiczne.

Marta Siwińska

Nauczycielka języka polskiego

Marta Siwińska

Z wykształcenia magister filologii polskiej. Studia licencjackie ukończyła również z filologii klasycznej, dlatego uparcie udowadnia, że łacina wcale nie jest martwa. Uwielbia czytać (jak na polonistkę przystało) i uczyć się języków. Kocha teatr, dlatego w dotychczasowej pracy z dziećmi chętnie wykorzystywała metody czerpiące z tej dziedziny sztuki – uważa, że pozwalają na swobodne i kreatywne wyrażanie własnych myśli i emocji. 

Choć jej kulinarne zdolności ograniczają się do minimum, lubi poznawać nieznane dotąd smaki. Uzależniona od kawy i słodyczy. Jest zwolenniczką aktywnego spędzania wolnego czasu: chodzi po górach, wędruje po zabytkowych miasteczkach, odkrywa nowe kawiarnie. Z entuzjazmem „z niczego” wykleja kartki okolicznościowe i ozdabia różne przedmioty.

Joanna Skorupska

Nauczycielka muzyki

Joanna Skorupska

Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Poznaniu. Zależy jej na rozwoju dzieci, ponieważ uważa, że to one są przyszłością narodu. Poprzez swoją aktywność próbuje zmienić wizerunek edukacji muzycznej w Polsce. Chciałaby, aby muzyka wpisała się w codzienność każdej rodziny. Aby wyjście do opery czy filharmonii było przemiłym rytuałem i miejscem spotkań, a włączenie płyty z dobrą muzyką – normalną czynnością po powrocie do domu, bo kto obcuje z muzyką, staje się lepszym człowiekiem. Od września 2017 roku pracuje w Społecznej Szkole Muzycznej im. E. E. Gordona w Poznaniu.

Alicja Staszczuk

Koordynatorka IPC w klasach 1-3, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Alicja Staszczuk

Z wykształcenia i z pasji nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Fascynuje ją nurt edukacji alternatywnej, oraz nauczania zorientowanego na dzieciach. Jako trenerka Minimediacji SNO, edukatorka Pozytywnej Dyscypliny i miłośniczka Porozumienia bez Przemocy z zaangażowaniem towarzyszy dzieciom i dorosłym na drodze poznawania wiedzy i odkrywania własnych zasobów. Poza nauczaniem, upust swojej kreatywności daje również kręcąc się w kuchni i prowadząc kulinarne eksperymenty, głównie na ciastach i innych wypiekach. W ramach wypoczynku uwielbia dobry film, książkę lub relaks przy muzyce, najlepiej prosto z pianina.

Magdalena Śniedziewska

Nauczycielka języka polskiego

Magdalena Śniedziewska

Polonistka i italianistka, interesuje się związkami literatury i malarstwa (o tym napisała doktorat). Przyjemność sprawia jej obserwowanie ptaków i poznawanie Włoch, ale najbardziej lubi czytać książki swoim synom.

Agnieszka Tomczak

Nauczycielka języka angielskiego

Agnieszka Tomczak

Nauczycielka języka angielskiego z kilkunastoletnim doświadczeniem, głównie w pracy ze starszą młodzieżą. Interesuje się psychologią. Uwielbia czytać, a książki na temat działania mózgu pochłaniają ją nie mniej niż dobre kryminały. Uważa, że najwięcej można się nauczyć o sobie w kontakcie z dziećmi i relacje z nimi są największą motywacją do osobistego rozwoju. Fascynuje ją dziecięca ciekawość i szczerość. Prywatnie żona i mama dwóch córek.

Carolyn Trotman-Grabek

Nauczycielka języka angielskiego

Carolyn Trotman-Grabek

Carolyn, która prawdopodobnie jest nadal jedyną obywatelką Barbados (Bajan) mieszkającą w Polsce, jest z wykształcenia lingwistą oraz nauczycielem języka angielskiego i metodologiem klasowym z dwudziestoletnim doświadczeniem w nauczaniu na uniwersytetach, w szkołach publicznych i prywatnych oraz firmach. Od pięciu lat koncentruje się na opracowywaniu niestandardowych programów językowych, które zapewniają innowacyjne doświadczenia edukacyjne poza paradygmatem „podręcznika”. Prywatnie żona utalentowanego kompozytora i tłumacza, mama fascynującej nastolatki i zagorzały miłośnik kosmologii i podróży.

Anna Wewior

Nauczycielka języka polskiego

Anna Wewior

Od lat robi to w różnych szkołach, w różnych miastach, a zawód nauczyciela ceni, bo jest w nim coś z przywileju. Kocha wszelkie opowieści, krótkie i długie, drobne i wielkie. Może długo rozmawiać o książkach i filmach, a jeśli chodzi o Tolkiena, Harrego Pottera, Gwiezdne Wojny, to nawet bardzo długo.

Dariusz Walasek

Nauczyciel wychowania fizycznego

Dariusz Walasek

Absolwent AWF im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu oraz podyplomowo Collegium Da Vinci. Oprócz bycia nauczycielem, jest również trenerem motoryki oraz piłki nożnej w jednym z podpoznańskich klubów piłkarskich. W swoim warsztacie wykorzystuje wiele metod i środków, usprawniających nie tylko ciało, ale i umysł, np rozwój procesu decyzyjnego u młodego człowieka. Wolny czas spędza na siłowni, rowerze oraz innych dyscyplinach związanych z szeroko pojętą kulturą fizyczną.

Damian Woźnicki

Nauczyciel muzyki, wychowawca, tutor

Damian Woźnicki

Z zawodu jest nauczycielem muzyki i dyrygentem chóralnym. Doświadczenie zdobywał też przy prowadzeniu projektów w marketingu i reklamie, ale ostatecznie powrócił do korzeni, czyli nauczania i pracy z dziećmi. Uwielbia rozbudzać w nich kreatywność i obserwować pasję, która je pochłania bez reszty. Jest bardzo cierpliwy i potrafi słuchać. W wolnych chwilach gotuje, choć rzadko trzyma się przepisów i zasad. Czasem bywa też w drodze – z rodziną, przyjaciółmi, psem.

Paulina Zielińska

Nauczycielka wychowania fizycznego

Paulina Zielińska

Absolwentka AWF w Poznaniu (nauczyciel i trener) oraz duńskiej szkoły Gerlev Sports Academy (fitness, koszykówka, taniec). Przez 15 lat związana z koszykówką. Nie grzeszy wzrostem, ale dzięki swojej ambicji i talentowi odniosła wiele sukcesów. Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko kolejne stopnie do pokonania. Swoje serce oddała żaglom i najchętniej spędza czas na wodzie. Wierzy, że zdrowy styl życia to podstawa dobrego rozwoju dla dzieci i młodzieży. W wolnych chwilach podróżuje, bo wierzy, że są miejsca na świecie, których człowiek jeszcze nie odkrył, a ona chce zrobić to jako pierwsza.

Marta Zięcik

Nauczycielka języka hiszpańskiego

Marta Zięcik

wieloletnia nauczycielka i lektorka języka hiszpańskiego w szkołach tradycyjnych i językowych, a od dwóch lat właściciel własnej szkoły językowej, w której wykorzystuje własny program bazujący na metodzie zdaniowej, metodzie TPR (Total Phisical Response) oraz OPOL (One Person One Language).
Prywatnie mama przedszkolaka, rosnącego z duchem OPOL w języku angielskim i hiszpańskim. Fanka wielojęzyczności dzieci, bo uważa, iż nie ma później już takiego etapu kiedy nabywanie języka przychodzi tak łatwo, szybko i bezboleśnie.

Małgorzata Żukowska

Koordynatorka Agory i projektów uczniowskich

Małgorzata Żukowska

Z zamiłowania i wykształcenia archeolog śródziemnomorski i konserwator zabytków archeologicznych z bogatym doświadczeniem dydaktycznym. Uczestnik misji wykopaliskowych i konserwatorskich na terenie Afryki Północno-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Realizowała autorskie projekty edukacyjne, stąd też w Spark Academy odpowiedzialna jest za koordynację projektów uczniowskich. Otwarta na rozwój, nieustannie poszukuje możliwości poszerzenia swoich kompetencji i stawia sobie nowe wyzwania. Pasjonatka podróży, tych rzeczywistych i książkowych. Gdyby nie była tu i teraz, pewnie przemierzałaby zakątki afrykańskiego i azjatyckiego świata. Lubi dzieci… i czereśnie.

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ