EDUKACJA W KLASACH 1-3

W najmłodszych klasach naszym celem jest przede wszystkim wspieranie uczniów w:

  • rozwijaniu ciekawości świata,
  • rozwijaniu poczucia sprawstwa,
  • kształtowaniu odwagi do działania,
  • rozwijaniu umiejętności współpracy,
  • rozwijaniu poczucia własnej wartości.

Dla osiągnięcia tych celów w tej grupie wiekowej wprowadzamy:

  • międzynarodowy program IPC
  • naukę w grupach mieszanych wiekowo
  • ocenianie kształtujące
  • program rozwoju społeczno-emocjonalnego
  • otwartą przestrzeń szkoły i klasy
  • projekty uczniowskie
zobacz szczegóły

EDUKACJA W KLASACH 4-5

Na półmetku szkoły podstawowej naszym celem jest przede wszystkim wspieranie uczniów w:

  • utrzymaniu zintegrowanego obrazu świata (niepodzielonego na przedmioty),
  • łagodnym przejściu z edukacji zintegrowanej do dziedzinowej (przedmiotowej),
  • zainicjowaniu samodzielnej pracy z celami edukacyjnymi,
  • rozwijaniu motywacji do twórczego działania i własnego rozwoju,
  • umacnianiu poczucia własnej wartości,
  • dalszym rozwijaniu umiejętności współpracy.

Dla osiągnięcia tych celów w tej grupie wiekowej kontynuujemy wprowadzone wcześniej:

  • międzynarodowy program IPC
  • naukę w grupach mieszanych wiekowo w ok. 50% zajęć
  • ocenianie kształtujące
  • program rozwoju społeczno-emocjonalnego
  • otwartą przestrzeń szkoły i klasy
  • projekty uczniowskie

Ponadto wprowadzamy:

  • pracę z celami edukacyjnymi
  • wspomaganie procesu uczenie się systemem Sparkling
  • zajęcia przedmiotowe wykraczające poza program IPC
zobacz szczegóły

EDUKACJA W KLASACH 6-8

W najstarszych klasach naszym celem jest przede wszystkim wspieranie uczniów w:

  • samodzielnym uczeniu się,
  • samodzielności w zarządzaniu swoim rozwojem,
  • doskonaleniu umiejętności współpracy,
  • umacnianiu poczucia własnej wartości.

Dla osiągnięcia tych celów w tej grupie wiekowej kontynuujemy wprowadzone wcześniej:

  • pracę z celami edukacyjnymi,
  • ocenianie kształtujące,
  • wspomaganie procesu uczenie się systemem Sparkling,
  • naukę w grupach mieszanych wiekowo w ok. 50% zajęć,
  • program rozwoju społeczno-emocjonalnego,
  • otwartą przestrzeń szkoły i klasy,
  • projekty uczniowskie.

Ponadto wprowadzamy:

  • tutoring,
  • edukatoria,
  • warsztaty.
zobacz szczegóły