Menu Zamknij

Wsparcie IT

Wsparcie IT

ZGŁOŚ PROBLEM


    Załącznik 1:
    Załącznik 2:
    Załącznik 3:


    FAQ – SPARKLING

    JAK USUWAĆ CELE?


    JAK MOGĘ ODZYSKAĆ SWOJE HASŁO?


    JAK ZMIENIĆ DATY TURNUSU?


    JAK SKOPIOWAĆ CELE?


    JAKO NAUCZYCIEL: JAK POKAZYWAĆ UCZNIOM, NAD KTÓRYM CELEM OBECNIE PRACUJESZ Z GRUPĄ?


    JAK USUNĄĆ TURNUS?


    JAK WYZNACZYĆ REKOMENDOWANĄ ŚCIEŻKĘ REALIZACJI CELÓW?


    JAK SIĘ USTAWIA STATUS I WIDOCZNOŚĆ TURNUSU?


    JAK SIĘ TWORZY TURNUS?


    SORTOWANIE CELÓW PO IMPORCIE


    ZDEFINIOWANIE I EDYCJA PUNKTACJI (4 MIN.)


    ZMIANA STATUSÓW I POTWIERDZENIE REALIZACJI CELÓW PRZEZ UCZNIÓW


    JAK SIĘ DEFINIUJE CEL W SPARKLINGU?


    CELE – WPROWADZENIE


    DANE PODSTAWOWE W SPARKLINGU


    CO TO JEST „LICZBA PUNKTÓW W TURNUSIE”, „MAKSIMUM OCZEKIWANE” I „ZALICZENIE”?


    JAK ZMIENIĆ KOLEJNOŚĆ WYŚWIETLANIA CELÓW NA EKRANIE?


    TARGET – CZYLI CEL UCZNIA DLA KONKRETNEGO TURNUSA


    ZAPISANIE I/LUB ZAPROSZENIE UCZESTNIKÓW DO TURNUSU