– O NAS – 

Mamy świadomość, że my – dorośli – swoją postawą dajemy uczniom wzorce zachowań. Dlatego, jako zespół Sparka ustanawiamy dla siebie wysokie standardy, stale rozwijamy swoje kompetencje i doskonalimy metody działania.

Chcemy, aby uczniowie obserwując nas uczyli się m.in. współpracy, planowania i skutecznej realizacji zadań, by byli gotowi do refleksji, podejmowania wyzwań, a także rozwiązywania problemów i stałego samodoskonalenia.

Praca w Spark Academy wymaga dużego zaangażowania i współpracy całego zespołu. Zdajemy sobie sprawę, że tylko w ten sposób możemy każdego dnia tworzyć odpowiednie środowisko rozwoju.

DOŁĄCZ DO NAS

Ewa Raba

Koordynatorka IPC, wychowawca

Ewa Raba

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Od kilku lat pracuje w szkole podstawowej, gdzie poszukuje nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Tak trafiła do Spark Academy. Wierzy, że dzieci są z natury dobre, a ich zdolność uczenia się i kreatywność są dla niej inspiracją. Poszukuje nowych metod i pomysłów na licznych konferencjach edukacyjnych. W wolnych chwilach gotuje, odkrywając kuchnię wegetariańską i ogląda seriale kryminalistyczne. Zawsze marzyła by zostać detektywem. Nie wyobraża sobie życia bez muzyki i swoich dwóch kotów.

Alicja Staszczuk

Koordynatorka IPC w klasach 1-3, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Alicja Staszczuk

Z wykształcenia nauczycielka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej, pochyla się nad losem każdego napotkanego dziecka niczym zatroskany rodzic. Poza nauczaniem młodych ludzi obcego języka, upust swojej kreatywności daje również kręcąc się w kuchni i prowadząc kulinarne eksperymenty, głównie na ciastach i innych wypiekach. W ramach wypoczynku uwielbia dobry film, książkę lub relaks przy muzyce, najlepiej prosto z pianina. Nadmiar wolnego czasu poświęca na badanie sfer zainteresowań młodzieży, przemierzając światy gier komputerowych.

Dagmara Ćwiertnia

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego.

Dagmara Ćwiertnia

Z zawodu muzyk i anglista, absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim i edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Jej pasja w nauczaniu dzieci trwa już wiele lat. Latem ładuje baterie nad morzem, skąd pochodzi, a zimą szusuje na desce. Znaleźć ją można w doborowym towarzystwie muzyki, książek i pysznego jedzenia.

Amelia Molska

Pedagog szkolny

Amelia Molska

Z wykształcenia nauczyciel wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, pedagog specjalny, germanistka. Zamiłowanie do literatury i kultury doprowadziło ją do ukończenia filologii, a chęć kreatywnego działania i świadomego (współ)kreowania otoczenia do próby sił na pedagogice. Niespokojna dusza samozwańczej artystki umożliwia Amelii wykazywanie się w wielu różnych dziedzinach (tańca, teatru, sztuk magicznych). Z ich pomocą próbuje oczarować dzieci.

Sabina Marciniak

Nauczycielka matematyki

Sabina Marciniak

Absolwenta Politechniki Poznańskiej, pasjonatka i nauczycielka matematyki. Posiada również doświadczenie jako nauczyciel przedmiotów zawodowych w dziedzinie elektroniki i mechatroniki. Uważa, że matematyka jako królowa nauk, jest fascynującą dziedziną wiedzy. W Spark Academy chciałaby przekonać uczniów do swojej tezy i sprawić, że z dużym zaciekawieniem będą brali udział w jej zajęciach. Uwielbia zmagać się z wymagającymi i zdolnymi dziećmi, którzy stawiają jej wysoko poprzeczkę. Ceni sobie czas spędzony z rodziną i znajomymi. Od lat miłośniczka gier planszowych i karcianych, która zaraża wszystkich swoją pasją. Uwielbia owoce morza i włoską pizzę.

Michał Adamkiewicz

Nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie, wychowania do życia w rodzinie, wychowawca, tutor

Michał Adamkiewicz

Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie. Swoją działalność na polu edukacji traktuje jak misję.  Uważa, że jednym z najważniejszych elementów w pracy z młodzieżą jest dzielenie się swoim doświadczeniem życiowym. Jest zawsze zajęty bo uważa, że praca zapewnia spokój ducha. Cenny czas trwoni na muzykę, politykę, ekonomię. Przedsiębiorca, strzelec sportowy, publicysta.

Katarzyna Rogozińska

Nauczycielka plastyki, techniki oraz zajęć artystycznych

Katarzyna Rogozińska

Posiada ponad 30 lat doświadczenia w nauczaniu, prowadzeniu świetlicy i zarażaniu miłością do sztuki. Wciąż poszukuje nowych wyzwań. Część młodości spędziła na Wyspach Brytyjskich, była także wolontariuszką w Mozambiku, Republice Południowej Afryki i Tanzanii, gdzie pracowała zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Interesuje się przede wszystkim życiem i człowiekiem. Jej własne podróże sprawiły, że zaczęła je również organizować dla innych. Jest pilotem wycieczek po Wielkiej Brytanii i Barcelonie.

Damian Woźnicki

Nauczyciel muzyki, wychowawca, tutor

Damian Woźnicki

Z zawodu jest nauczycielem muzyki i dyrygentem chóralnym. Doświadczenie zdobywał też przy prowadzeniu projektów w marketingu i reklamie, ale ostatecznie powrócił do korzeni, czyli nauczania i pracy z dziećmi. Uwielbia rozbudzać w nich kreatywność i obserwować pasję, która je pochłania bez reszty. Jest bardzo cierpliwy i potrafi słuchać. W wolnych chwilach gotuje, choć rzadko trzyma się przepisów i zasad. Czasem bywa też w drodze – z rodziną, przyjaciółmi, psem.

Aleksandra Dopierała

Psycholog

Aleksandra Dopierała

Z wykształcenia i zamiłowania jest psychologiem. Zachwycona nauką o człowieku rozwija się jako doktorantka i psychoterapeutka. Pracuje terapeutycznie w nurcie systemowym z dziećmi, młodzieżą i całymi rodzinami. W Sparku pełni rolę koordynatora programu rozwoju społeczno- emocjonalnego. Wspiera uczniów, ich rodziny i nauczycieli tak, aby czas spędzony w szkole był nie tylko ciekawy edukacyjnie, ale także rozwijał i pielęgnował umiejętności miękkie. Prywatnie żona i mama zafascynowana górskimi szlakami i smakiem czereśni.

Sviatlana Lukashuk

Nauczycielka języka angielskiego i niemieckiego

Sviatlana Lukashuk

Being a foreign languages teacher with more than ten years’ experience, I am absolutely sure that foreign languages aren’t my job only; they are my passion and my hobby. I am motivated and ambitious and I would like my students to appreciate and understand the importance of foreign languages in our daily lives. With great interest and personal involvement, I’ve always helped my students advance their understanding of English and German languages. I like learning new people and new countries. Besides work, most of my free time is dedicated to my daughter. I’m also interested in cooking and travelling.

Paulina Nieć

Nauczycielka wychowania fizycznego

Paulina Nieć

Absolwentka AWF w Poznaniu (nauczyciel i trener) oraz duńskiej szkoły Gerlev Sports Academy (fitness, koszykówka, taniec). Przez 15 lat związana z koszykówką. Nie grzeszy wzrostem, ale dzięki swojej ambicji i talentowi odniosła wiele sukcesów. Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko kolejne stopnie do pokonania. Swoje serce oddała żaglom i najchętniej spędza czas na wodzie. Wierzy, że zdrowy styl życia to podstawa dobrego rozwoju dla dzieci i młodzieży. W wolnych chwilach podróżuje, bo wierzy, że są miejsca na świecie, których człowiek jeszcze nie odkrył, a ona chce zrobić to jako pierwsza.

Jarosław Czuba

Nauczyciel wychowania fizycznego

Jarosław Czuba

Jarek jest absolwentem AWF w Poznaniu. Od 15 lat pracuje jako nauczyciel WF i trener Taekwondo, stosując indywidualne podejście do ucznia. Współpraca z dziećmi inspiruje go do ciągłego rozwoju i pozytywnie napędza do działania oraz daje okazję by realizować swoją pasję do sportu i zdrowego trybu życia. Organizuje obozy sportowe, wycieczki oraz imprezy integracyjne. Uwielbia sporty wodne, rower i dobre jedzenie. Zimą jeździ na nartach. Czas wolny poświęca Rodzinie i eksperymentom w kuchni.

Lidia Karmińska

Nauczycielka przyrody i biologii, wychowawca, tutor

Lidia Karmińska

Biolog z zamiłowania, ale oczywiście także z wykształcenia. Kreatywna i trochę pedantyczna. Nieustannie pracuje nad samodoskonaleniem oraz pogłębianiem wiedzy biologicznej. Śmieje się, że jest dobrą duszą o anielskiej cierpliwości. Jej serce skradły szlaki górskie, na których w ciszy i spokoju zachwyca się zaskakującym światem przyrody. W przyszłości zamieszka w drewnianej chatce w Bieszczadach, ewentualnie zgodzi się na namiot. Źródło swojej energii odnalazła w sporcie. Pragnie dzielić się wiedzą z dziećmi, bo to oni jej zdaniem mają najciekawsze, ale i najtrudniejsze pytania, a to właśnie daje jej największą satysfakcję i radość.

Łukasz Malinowski

Zajęcia dodatkowe, gry logiczne

Łukasz Malinowski

Interesuje się zastosowaniem gamifikacji w procesie zarządzania kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach. Kończy pracę doktorską związaną z tym tematem na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Wspólnie z żoną prowadzi w Obornikach firmę, w której za pomocą gier logicznych rozwijana jest u dzieci intuicja matematyczna i zdolność logicznego myślenia. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji i jej wpływem na relację człowiek – maszyna. Prywatnie ojciec dwóch córek, dzięki którym zainteresował się dydaktyką.

Sebastian Janowski

Nauczyciel geografii i języka angielskiego, wychowawca, tutor

Sebastian Janowski

Z wykształcenia geograf i anglista, absolwent poznańskiego UAM. Doświadczenie zawodowe zdobywał nie tylko w sektorze edukacyjnym, ale także pracując w branży handlowej i turystycznej. Od wielu lat związany z amerykańskimi letnimi ośrodkami wypoczynkowymi dla dzieci i młodzieży. Z zamiłowania podróżnik, postawił stopę na 5 kontynentach i nadal uważa, że jeszcze wiele do odkrycia. Ciągle szuka nowych wyzwań i ciężko usiedzieć mu w miejscu. Miłośnik motocykli, żeglowania oraz dobrej kuchni, w wolnych chwilach sam chętnie gotuje. Uwielbia aktywnie spędzać czas z rodziną oraz stara się być ojcem „pełną gębą”dla swojej córki.

Karolina Kowalewska

Nauczycielka etyki, wychowawca, tutor

Karolina Kowalewska

Doktor nauk humanistycznych, filozof, etyk i socjolog z wykształcenia. Jest wyznawczynią tezy, że „mózg jest leniwy z natury, dlatego uczy się tylko, gdy tego chce”, w związku z tym robi wszystko, co w jej mocy, by edukacja była fascynująca i rozwijająca, nie tylko dla leniwych mózgów. W Sparku działa jako nauczyciel etyki i WOS-u, tutor-wychowawca oraz doradca metodyczny. W chwilach wolnych chwyta za szlifierki, pilarki i wiertarki, dokonując niekończącej się aranżacji domu i ogrodu ku wielkiej „radości” męża, dwóch córek i psa.

Paulina Rezanowicz

Nauczycielka języka angielskiego i historii, wychowawca

Paulina Rezanowicz

Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w szkołach podstawowych w Finlandii oraz Wielkiej Brytanii. Stara się wspierać uczniów w rozwoju, pomaga im odkrywać ich mocne strony oraz motywuje do działania i samodzielnego myślenia. Prywatnie – szczęśliwa żona, mama dwojga dzieci, a także wielbicielka literatury, szczególnie fantastyki, którą nie tylko czyta, ale też tworzy i z sukcesami publikuje.

Aleksandra Salwa

Psycholog

Aleksandra Salwa

Psycholog, entuzjastka psychoedukacji i pasjonatka psychoterapii. Od kilku lat związana z rzeczywistością szkolnych trosk i problemów. Na co dzień wspomaga dzieci i młodzież w przeżywaniu trudnych momentów, promując jednocześnie wiedzę wśród rodziców. W codziennej pracy stawia na relację i życzliwy kontakt. W wolnych chwilach lubi spędzać czas ze sobą. Czyta, pisze, spotyka się z przyjaciółmi, rozmawia, jeździ rowerem i ćwiczy. Ponad wszystko kocha życie (kawę i domowe ciasta, które sama piecze!), więc dba o to, aby toczyło się w zgodzie z tym, czego sama uczy.

Małgorzata Żukowska

Koordynatorka Agory i projektów uczniowskich

Małgorzata Żukowska

Z zamiłowania i wykształcenia archeolog śródziemnomorski i konserwator zabytków archeologicznych z bogatym doświadczeniem dydaktycznym. Uczestnik misji wykopaliskowych i konserwatorskich na terenie Afryki Północno-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Realizowała autorskie projekty edukacyjne, stąd też w Spark Academy odpowiedzialna jest za koordynację projektów uczniowskich. Otwarta na rozwój, nieustannie poszukuje możliwości poszerzenia swoich kompetencji i stawia sobie nowe wyzwania. Pasjonatka podróży, tych rzeczywistych i książkowych. Gdyby nie była tu i teraz, pewnie przemierzałaby zakątki afrykańskiego i azjatyckiego świata. Lubi dzieci… i czereśnie.

 

Renata Racinowska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i muzyki

Renata Racinowska

Z wykształcenia nauczycielka wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, z natury pasjonatka słów – jak nie czyta, to pisze i odwrotnie. Uważa się za jedną z tych szczęśliwych osób, które swoją pracę mogą nazwać pasją. Podczas pracy w szkole podstawowej nauczyła się wielu rzeczy, a chyba najważniejszą z nich jest ta, że każde dziecko ma w sobie potencjał, by zostać najlepszą wersją samego siebie. Wystarczy dać mu przestrzeń i czas. Od czasu do czasu zrobi na drutach jakiś szalik – dzierganie działa na nią uspokajająco.

Ewa Kotuńska - Ruprecht

Nauczycielka języka angielskiego, wychowawca, tutor

Ewa Kotuńska - Ruprecht

Jest absolwentką filologii angielskiej oraz egzaminatorem maturalnym OKE. Pracuje w szkole jako nauczycielka od 13 lat. Język angielski to jej hobby – uwielbia brytyjskie poczucie humoru oraz anglosaską literaturę. Jej pasją są podróże i wszystko, co z nimi związane, poznawanie nowych kultur, języków i obyczajów. Uwielbia żeglarstwo, offroad i czas spędzany w gronie przyjaciół. Lubi ciszę gór, ale także ryk motorów na żużlu. Jej życiowa misja to uważność na młodego człowieka, praca z nim i wspieranie w dążeniu do celu.

Joanna Skorupska

Nauczycielka muzyki

Joanna Skorupska

Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Poznaniu. Zależy jej na rozwoju dzieci, ponieważ uważa, że to one są przyszłością narodu. Poprzez swoją aktywność próbuje zmienić wizerunek edukacji muzycznej w Polsce. Chciałaby, aby muzyka wpisała się w codzienność każdej rodziny. Aby wyjście do opery czy filharmonii było przemiłym rytuałem i miejscem spotkań, a włączenie płyty z dobrą muzyką – normalną czynnością po powrocie do domu, bo kto obcuje z muzyką, staje się lepszym człowiekiem. Od września 2017 roku pracuje w Społecznej Szkole Muzycznej im. E. E. Gordona w Poznaniu.

Magdalena Śniedziewska

Nauczycielka języka polskiego

Magdalena Śniedziewska

Polonistka i italianistka, interesuje się związkami literatury i malarstwa (o tym napisała doktorat). Przyjemność sprawia jej obserwowanie ptaków i poznawanie Włoch, ale najbardziej lubi czytać książki swoim synom.

Kinga Długa

Wychowawca, tutor

Kinga Długa

Trener kreatywny, grafik, fotograf, ekonomista, handlowiec, urzędnik unijny, matka trzech fantastycznych córek…człowiek spełniony.
Swoją pasję odnajduje w kreatywnej pracy z dziećmi. Jest dla nich inspiracją, wsparciem, podporą. Zaraża optymizmem i sprawia, że czują się w jej towarzystwie swobodnie i bezpiecznie. Słucha i słyszy, fascynuje ją obserwacja, jak się zmieniają, rosną, gdy rośnie ich samoocena i poczucie wartości.
Uważa, że każde dziecko powinno w procesie swojego rozwoju znaleźć instruktora latania, który podaruje mu parę przepięknych skrzydeł i pozwoli pofrunąć…

Łukasz Korycki

Nauczyciel matematyki i informatyki

Łukasz Korycki

Były instruktor harcerski. Prywatnie mąż i ojciec. Interesuje się teorią gier i sztuczną inteligencją. Zwolennik konektywizmu – wierzy, że dzięki SI uda się jednocześnie spersonalizować i zautomatyzować proces edukacji.

Irmina Gajewicz

Nauczycielka języka polskiego

Irmina Gajewicz

Nauczanie innych to jej energia życiowa. Wierzy, że każdy uczeń ma w sobie iskrę, którą można rozpalić. Swoim uczniom stale powtarza, że nie ma dla nich żadnych ograniczeń i mogą osiągnąć w życiu wszystko, to czego zapragną. W 2006 roku ukończyła filologię polską na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Po studiach przez 2 lata mieszkała w Irlandii, po czym wróciła do Polski, by rozpocząć swoją przygodę z edukacją. Aktualnie studiuje filologię angielską na UAM. Od 10 lat pracuje w szkole jako nauczyciel języka polskiego i angielskiego. Od 4 lat uczy dorosłych i dzieci języka polskiego jako obcego. W wolnych chwilach podróżuje i poznaje inne kultury. W przyszłości zamierza osiedlić się w Hiszpanii i podziwiać wschody i zachody słońca.

Natalia Furtak

Nauczycielka chemii

Natalia Furtak

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Z zamiłowania oraz wykształcenia chemik. Wychodzi z założenia, że każdy człowiek może zrozumieć zagadnienia związane z chemią, należy tylko znaleźć odpowiedni sposób ich przekazania, dlatego w swojej metodzie nauczania do każdego ucznia podchodzi indywidualnie. Zajęcia stara się przekształcić w małe laboratorium, w którym każdy chociaż przez chwilę może poczuć się chemikiem. Czas wolny lubi spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze oraz  spacerując po lesie, gdzie piękno otaczającej przyrody próbuje uchwycić na zdjęciach. W weekendy zaś poszerza wiedzę na temat małych, ale jakże istotnych organizmów, jakimi są pszczoły, będąc uczestniczką kursu pszczelarskiego.

Małgorzata Jankowska

Specjalista ds. fundaisingu i PR

Małgorzata Jankowska

Zadaniem Gosi w Sparku jest komunikowanie światu o istnieniu i funkcjonowaniu szkoły. Ostatnie 10 lat spędziła, realizując projekty społeczne kierowane głównie dla dzieci i z dziećmi. W pracy najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi oraz nieustanny rozwój. W czasie wolnym najchętniej biega i jeździ na rowerze. Ma również świadomość, że w jej przypadku przebywanie w jednym miejscu dłużej niż dwa tygodnie grozi spadkiem nastroju. Dlatego często podróżuje z pomarańczowym plecakiem na plecach.

Katarzyna Górna

Specjalistka ds. organizacyjnych

Katarzyna Górna

Kasia to osoba od zadań specjalnych. Zajmuje się m.in. koordynowaniem prac związanych z infrastrukturą budynku (w tym także dbanie o szkolne zaopatrzenie), organizuje zajęcia dodatkowe, warsztaty dla rodziców i nadzoruje imprezy szkolne z ich udziałem. Odpowiada również za organizację procesu rekrutacji pracowników. Jest świetnie zorganizowana, a dzięki swoim umiejętnościom ułatwia pracę całemu zespołowi. Lubi kreatywne zajęcia plastyczne, gotowanie, a w zimie doskonali się w narciarstwie. Z wykształcenia jest pedagogiem i doskonale rozumie się z dziećmi. Sama jest zresztą szczęśliwą mamą i uwielbia spędzać czas z rodziną. Nieśmiało wspomina o miłości do czekolady.

Olga Jarmonik

Sekretarz szkoły

Olga Jarmonik

Olga jest mistrzynią koordynacji wielu funkcji w Sparku. Jako sekretarz szkoły zapewnia sprawną administrację. Jest także kadrową odpowiedzialną za przygotowanie umów i wszystkie pozostałe kwestie związane z zatrudnieniem. Koordynuje również współpracę z księgową. Uff…, ale to chyba nadal nie wszystko… Prywatnie mama dwójki dorosłych dzieci, która uwielbia obserwować proces rozwoju i dorastania uczniów przychodzących do Sparka. Gdy tylko może, spędza czas na RODos (nie mylić z RODO), gdzie dzielnie przezwycięża wrodzony glebowstręt. Sutage, decoupage i jazda na skuterze też nie są jej obce.

Agata Janicka-Komer

Recepcjonistka

Agata Janicka-Komer

Z wykształcenia doradca zawodowy i personalny z tytułem magistra, z zamiłowania doradca „przyjacielsko – duchowy”. Mama Mateusza – przyszłej gwiazdy reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kobieta pełna pozytywnej energii, pasji, dobrych pomysłów, twórcza i kreatywna. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Lubi dobre jedzenie, dobrą muzykę i dobre filmy. Na jej uśmiech i dobre słowo zawsze można liczyć.  

Bogusław Janiszewski

Koordynator ds innowacji dydaktycznych

Bogusław Janiszewski

Z wykształcenia polonista, trener. Absolwent studiów MBA. Całe swoje zawodowe życie poświęcił rozwijaniu niepublicznej edukacji. Jest przekonany, że świat da się zmienić na lepszy i należy to robić poprzez zmienianie szkoły. Wierzy w edukację spersonalizowaną, dlatego w Sparku zajmuje się wdrażaniem narzędzi związanych z mentoringiem, tutoringiem oraz metod projektowych. Autor popularnonaukowych książek dla młodych czytelników, poświęconych ekonomii i polityce. Właśnie ślęczy nad przygotowaniem kolejnego tytułu. Prywatnie mąż i trudny ojciec dwójki wyjątkowych dzieci.

Bogusława Moszkowicz

Wicedyrektor, nauczycielka języka polskiego

Bogusława Moszkowicz

Druhna Sławka z “Łejerów”, nauczycielka z wieloletnim stażem, egzaminator gimnazjalny, kocha podróże małe i duże, potrafi uczyć języka polskiego nawet na środku oceanu. Związana także z Centrum Sztuki Dziecka. Prywatnie mama dorosłego już Mateusza.

Kurt Montgomery

Dyrektor

Kurt Montgomery

Kurt to Amerykanin z pochodzenia, który mieszka w Poznaniu od ponad dwudziestu lat. Przynosi do Sparka swoje doświadczenie jako przedsiębiorca i współzałożyciel kilku firm, fundacji i amatorskiego klubu sportowego. Ojciec trójki dzieci i członek rady rodziców szkoły publicznej.

Michał Jankowski

Członek rady Fundacji Spark Academy

Michał Jankowski

Michał to założyciel kilku spółek w branży IT. Od kilku lat działa na rzecz wprowadzenia w Polsce nowego podejścia w edukacji szkolnej dzieci i młodzieży. Jako członek rady fundacji Spark Academy, Michał wnosi swoje doświadczenie biznesowe połączone z wiedzą w zakresie edukacji, psychologii i prawa. Ma 47 lat. Jest ojcem trójki dzieci.

Bas Rosenbrand

Członek rady Fundacji Spark Academy

Bas Rosenbrand

Bas jest współzałożycielem jednej z pierwszych szkół zorientowanych na ucznia w Europie. Dzieli się swoim doświadczeniem z innymi szkołami w Europie. Jako członek rady fundacji do Sparka wnosi duży wkład w procesie tworzenia kultury organizacji i planowania rozwoju kadry.

Sprawdź co możesz zrobić, aby stać się częścią zespołu Spark Academy.

DOŁĄCZ DO NAS

Psycholog i pedagog szkolny

W naszym zespole na stałe pracuje doświadczony psycholog. Współpracujemy ponadto z zespołem psychologów i pedagogów z renomowanej poradni psychologiczno-pedagogicznej w Poznaniu. Są to osoby z wieloletnim doświadczeniem zawodowym i bogatą praktyką w innych szkołach. Współpracują z naszym zespołem zarówno w procesie rekrutacji, jak i w bieżącej pracy szkoły zapewniając wsparcie dzieciom, nauczycielom i rodzicom.

Jesteśmy przekonani, że dziecko, które wzrasta w atmosferze szacunku, które dobrze pozna swoje mocne strony i nauczy się na nich budować, które zyska przekonanie, że może osiągać swoje cele, jeśli tylko się postara – będzie szczęśliwym, spełnionym dorosłym, który da światu to, co w nim najlepsze.

– DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ – 

EDUKACJA SPARKA

Program Spark został przygotowany i jest rozwijany w oparciu o najlepsze praktyki, stosowane w placówkach edukacyjnych na całym świecie.

MISJA I WARTOŚCI

Spark Academy jest jak drugi dom, w którym nie tylko zdobywamy wiedzę szkolną, ale również rozwijamy zainteresowania.

REKRUTACJA

Wyobraź sobie szkołę, której absolwenci posiadają nie tylko z wiedzą akademicką, lecz także życiowe umiejętności.
Ta szkoła to Spark!

– IDEA SPARKA –

NASZE
PODEJŚCIE

W centrum naszych działań
zawsze jest uczeń!

WIĘCEJ

NASZE
TECHNIKI NAUCZANIA

Wiemy, jak się uczyć – bo wiemy,
jak uczy się mózg!

WIĘCEJ

NASZ
PROGRAM

Nauka, która jest przygodą?
Życiowa wiedza? Mówimy: Tak!

WIĘCEJ