SZKOŁA PODSTAWOWA
SZKOŁA PODSTAWOWA
EDUKACJA W SZKOLE PODSTAWOWEJ


EDUKACJA W KLASACH 1-3
W najmłodszych klasach bazujemy na przekonaniu że dziecko swoją przygodę edukacyjna powinno rozpocząć od poznania siebie, swoich predyspozycji i rozwoju wewnętrznych wartości.
Naszym celem jest przede wszystkim wspieranie uczniów w:
- rozwijaniu ciekawości świata,
- rozwijaniu poczucia sprawstwa,
- kształtowaniu odwagi do działania,
- rozwijaniu umiejętności współpracy,
- rozwijaniu poczucia własnej wartości.


EDUKACJA W KLASACH 4-5
Na półmetku szkoły podstawowej skupiamy się aby dzieci w sposób łagodny przeszły z edukacji zintegrowanej do dziedzinowej (przedmiotowej).
Naszym celem jest w tym momencie przede wszystkim wspieranie uczniów w:
- utrzymaniu zintegrowanego obrazu świata (niepodzielonego na przedmioty),
- zainicjowaniu samodzielnej pracy z celami edukacyjnymi,
- rozwijaniu motywacji do twórczego działania i własnego rozwoju,
- umacnianiu poczucia własnej wartości,
- dalszym rozwijaniu umiejętności współpracy.


EDUKACJA W KLASACH 6-8
W najstarszych klasach kładziemy nacisk na rozwój w dzieciach samodzielności oraz dojrzałej współpracy w otaczającym je świecie.
Naszym celem jest przede wszystkim wspieranie uczniów w:
- samodzielnym uczeniu się,
- samodzielności w zarządzaniu swoim rozwojem,
- doskonaleniu umiejętności współpracy,
- umacnianiu poczucia własnej wartości.
Edukacja w Spark Academy
to spójny proces wspierający całościowy, w tym akademicki, rozwój dziecka.
Naszym dążeniem jest, aby młody człowiek kończył szkołę jako harmonijna osobowość, mając rozwinięte kompetencje w zgodzie ze swoimi predyspozycjami i zainteresowaniami. Uważamy, że dobra edukacja to taka, która umożliwia dziecku całościowy, zrównoważony rozwój, obejmujący:
- zrozumienie, jak działa otaczający świat,
- poznanie siebie po to, aby kierować swoim życiem,
- rozwinięcie umiejętności budowania relacji z ludźmi,
- wykształcenie własnej sprawczości i przedsiębiorczej postawy.
Powszechny w Polsce model masowej edukacji zastępujemy edukacją spersonalizowaną, która uwzględnia indywidualne potrzeby i predyspozycje każdego ucznia, jego wewnętrzną motywację i stopniowe przejmowanie odpowiedzialności za własną edukację.