Nasza ścieżka rekrutacji
W procesie rekrutacyjnym oceniamy to na ile oferowany przez nas model pracy będzie służył i rozwijał potencjał danego kandydata. Wiele szkół bierze pod uwagę osiągnięcia ucznia jako predyktory powodzenia w szkole. Nasz model pracy zakłada coś innego.
Dowiedz się więcej
1. Spotkanie informacyjne
Zapraszamy na spotkanie informacyjne 12 grudnia 2024, godz. 17:00. Zapisz się już teraz!
2. Wypełnienie wniosku rekrutacyjnego
Złóż wniosek rekrutacyjne na rok 2024/2025
3. Spotkanie rekrutacyjne
Dla grupy 1-3 - sobotnie zajęcia rekrutacyjne dla dziecka
Dla grupy 4-8 - spotkanie indywidualne i dzień próbny dla dziecka
Dla grupy 4-8 - spotkanie indywidualne i dzień próbny dla dziecka
4. Decyzja zespołu rekrutacyjnego
Stworzyliśmy sposób i narzędzia do pracy dla ucznia, który ma określone kompetencje, z którymi rozpoczyna pracę - posiada “bazę”, która umożliwia korzystanie z tego co proponujemy.
Dlatego właśnie w procesie rekrutacji sprawdzamy na ile te kompetencje są ukształtowane u kandydata. To pozwala nam podjąć decyzję, czy nasz model pracy “sprawdzi się” u niego.
Dlatego właśnie w procesie rekrutacji sprawdzamy na ile te kompetencje są ukształtowane u kandydata. To pozwala nam podjąć decyzję, czy nasz model pracy “sprawdzi się” u niego.
Dla ucznia rozpoczynającego edukację
w Sparku “bazowe kompetencje” to
1
komunikowanie się (nawiązywanie i utrzymywanie wzajemnego kontaktu) z dorosłym i rówieśnikiem
2
podejmowanie wyborów i działanie w zaufaniu do siebie i innych
3
umiejętność szukania i korzystania z pomocy w sytuacjach trudnych